G-Eazy, Tyga - Bang (Official Video)
03:23
14,733,737
GEazyMusicVEVO
Reddit
‘B-Sides’ out now! smarturl.it/xBSides
Follow G-Eazy:
g-eazy.com/
twitter.com/G_Eazy
facebook.com/G.Eazy
instagram.com/g_eazy
#GEazy #BSides #Tyga #Bang

Σχόλια
  • domiko1991
    domiko1991

    anyone can tell me whats the name of g eazys college jacket?

  • JabalKaarsJabal JabalKaarisKaaris Jabal Jabal
    JabalKaarsJabal JabalKaarisKaaris Jabal Jabal

    корона🎤🎤🎤

  • Mr.J Jdee
    Mr.J Jdee

    G-eazy that game name is basketball not golf 😂

  • Hannah Silas
    Hannah Silas

    G Eazy and Tyga always gel with ease together ✔️ They also make the shit bang 👏💣🔥 <a href="#" class="seekto" data-time="138">2:18</a>✔️ <a href="#" class="seekto" data-time="157">2:37</a>✔️

  • Coca Eduard
    Coca Eduard

    Hey*

  • Coca Eduard
    Coca Eduard

    Gey Gerald

  • Coca Eduard
    Coca Eduard

    Hey Michael Ray Nguyen-Stevenson

  • Binish Babu
    Binish Babu

    MAGNUS Effect..

  • Frost Lynx Gaming
    Frost Lynx Gaming

    “Ima big dog rock big chains” ....leased birthday gift and lost a house.....

  • Dhanuja Boyagoda
    Dhanuja Boyagoda

    KAT ❤️

  • Sharni Swindells
    Sharni Swindells

    💜💜💜

  • Young Vaeh
    Young Vaeh

    so we just gonna act like kirko bangz ain’t on the team 👀

  • Rokothozo Mere
    Rokothozo Mere

    🔥

  • ХХХ AMATЕUR SЕХ VIDЕO - СLIСК НЕRЕ
    ХХХ AMATЕUR SЕХ VIDЕO - СLIСК НЕRЕ

    🔥🔥🔥 Like if you listen to this in march 2020 This video amazing <a href="#" class="seekto" data-time="117">1:57</a> 👇 👇 👇 👇 👇💘

  • ХХХ AMATЕUR SЕХ VIDЕO - СLIСК НЕRЕ
    ХХХ AMATЕUR SЕХ VIDЕO - СLIСК НЕRЕ

    🔥🔥🔥🔥🔥 *play and whatch all the time* <a href="#" class="seekto" data-time="43">0:43</a> 💞💛🔥 👇👇👇👇👇💞

  • Deron Jarvison
    Deron Jarvison

    I see karl Anthony towns

  • ХХХ AMATЕUR SЕХ VIDЕO - СLIСК НЕRЕ
    ХХХ AMATЕUR SЕХ VIDЕO - СLIСК НЕRЕ

    🔥 *Love basketball🏀🏀* <a href="#" class="seekto" data-time="46">0:46</a> 💯💕🔥 👇 👇 👇 👇🔥

  • Amy Grimes
    Amy Grimes

    G Esau you good dolg

  • ХХХ AMATЕUR SЕХ VIDЕO - СLIСК НЕRЕ
    ХХХ AMATЕUR SЕХ VIDЕO - СLIСК НЕRЕ

    🔥🔥🔥🔥🔥 Who is listening this every day This voice is lovely <a href="#" class="seekto" data-time="54">0:54</a> 🔥💯🔥💃 👇 👇 👇 👇 👇💓

  • cesar cruz
    cesar cruz

    Tyga the next cobey

  • ХХХ AMATЕUR SЕХ VIDЕO - СLIСК НЕRЕ
    ХХХ AMATЕUR SЕХ VIDЕO - СLIСК НЕRЕ

    🔥🔥🔥🔥🔥 Who is listening this in 2020 This voice is fascinating <a href="#" class="seekto" data-time="101">1:41</a> 💯 👇 👇 👇 👇💛

  • ХХХ AMATЕUR SЕХ VIDЕO - СLIСК НЕRЕ
    ХХХ AMATЕUR SЕХ VIDЕO - СLIСК НЕRЕ

    🔥 coment if you listen to this in march This video beautiful <a href="#" class="seekto" data-time="87">1:27</a> 💯💛💛 👇 👇 👇 👇💝

  • ХХХ AMATЕUR SЕХ VIDЕO - СLIСК НЕRЕ
    ХХХ AMATЕUR SЕХ VIDЕO - СLIСК НЕRЕ

    🔥🔥 Is this listentnig in march This video amazing <a href="#" class="seekto" data-time="41">0:41</a> 💜💕 👇👇👇🖤

  • Ines Bougamha
    Ines Bougamha

    🥰🥰🥰🥰

  • Silvietts Amat
    Silvietts Amat

    Tyga!!!

  • NewdexTV
    NewdexTV

    Damn Tyga made like a whole album off the same beat its insane, its just his Leitmotif now

  • Brandon Jimenez
    Brandon Jimenez

    How can anyone else not see this man is giving us the hints of Kobe’s murder on the helicopter once again

  • Muayad E
    Muayad E

    the ref looks like terry crews lol

  • tervinzz
    tervinzz

    KAT🐺🔥

  • Dumbo Nguyen
    Dumbo Nguyen

    Fock this is shit man. I love tyga but this is so shit. Shit song shit text. Fock bro

  • Julien Cyrus Enyegue
    Julien Cyrus Enyegue

    KAT with a 31-3 record. Unrealistic

  • Din dini
    Din dini

    Hla moi tak a ni

    • Din dini
      Din dini

      A moi ngei e

  • Mr.J Jdee
    Mr.J Jdee

    2020 still a bangers 💥😎🔥Tyga

  • Laila Anderson
    Laila Anderson

    nigga tyga has to have biches have naked ps i beat he sleep with all them😑😑😑😑😑

  • noah stump
    noah stump

    Someone take g-eazy to the gym

  • K Hlua
    K Hlua

    Is that KAT or javale

  • Jajaira Varela
    Jajaira Varela

    Yo G eazy would look good if he started lifting weights he’s too skinny

  • mimi lou
    mimi lou

    They are F... hot!

  • Oneluckyseven 7
    Oneluckyseven 7

    Had to Unlike... Then Like again! 😁

  • Oneil King
    Oneil King

    This song dope

  • jaylen pizarro
    jaylen pizarro

    sick

  • Phteven
    Phteven

    Wonder how many takes they had of them shooting and missing hoop. plz share i want bloopers

  • Ghostrider SG
    Ghostrider SG

    The 2 best Rappers on one track

  • Quentin M
    Quentin M

    Rip kobe ?

    • Brandon Jimenez
      Brandon Jimenez

      Quentin M 💯💯💯

  • Karl Kirstein
    Karl Kirstein

    Tyga and G Eazy ahve so nice voices :D love that song!

  • lil ak47
    lil ak47

    Tyga is short af

  • Aylin Mamedova
    Aylin Mamedova

    why u chasinn the chicks that i had? hey alexa how many bitches can we fit in a tesla

  • D Z
    D Z

    Tyga (with) G Eazy always 🔥

  • D Z
    D Z

    Tyga The Legend

  • SHADY DOC
    SHADY DOC

    Rip Kobe 💔

  • Charles Brown
    Charles Brown

    Mad beat

  • Regina Johnson
    Regina Johnson

    💘

  • Ali Beast
    Ali Beast

    Cool

  • King Of Kings
    King Of Kings

    TYGA 👌🔥

  • 임광호
    임광호

    좋은날과 함께 좋은날 되세요.

  • Honey Mr.Latenight
    Honey Mr.Latenight

    the proper video grsoft.info/hd/binteo/fbKamGexl6aZspk

  • Sebastián 110vlogs!
    Sebastián 110vlogs!

    LOVE THISSS

  • furious gaming yt
    furious gaming yt

    Tyga 100% auto tune

  • soldier
    soldier

    this just feels gross.. 2 losers

  • Mavloc
    Mavloc

    This song is exactly like taste

  • Fausto Markes
    Fausto Markes

    Tyga sucess !!

  • sweet tooth81
    sweet tooth81

    Everything is cool about tyga, i just dont like his voice its to low

  • Kenneth Slasher sharp
    Kenneth Slasher sharp

    G- EASY /#1

  • Madelyn Greenburg
    Madelyn Greenburg

    I can’t stand Tygas lisp

  • 6social 6path6
    6social 6path6

    <a href="#" class="seekto" data-time="137">2:17</a> to <a href="#" class="seekto" data-time="139">2:19</a>.

  • Sho U
    Sho U

    2020 here! 👇🏻😅😻🤙

  • sab8512
    sab8512

    Bomba! Kto lubi koszykówkę daje serduszko!

  • KSG-15
    KSG-15

    Nobody : Tyga : Im a big dog

  • Athony Nesbitt
    Athony Nesbitt

    #23

  • ХХХ AMATЕUR SЕХ VIDЕO - СLIСК НЕRЕ
    ХХХ AMATЕUR SЕХ VIDЕO - СLIСК НЕRЕ

    🙏🙏🙏🙏 <a href="#" class="seekto" data-time="77">1:17</a> 💕💗 👇👇👇👇👇❣

  • Cris Aldana
    Cris Aldana

    Tyga da shortest one in there😭😭

    • Usa Ploiram
      Usa Ploiram

      Cris Aldana Yes how did you know that😂life

  • music tourist
    music tourist

    Hi, watch me dance on this track.

  • DaShawn Hatton
    DaShawn Hatton

    who was this a diss too?

  • Василий Теребонькин
    Василий Теребонькин

    Snow white

  • D.Bjerfstin
    D.Bjerfstin

    Ay, I'm a baller, baby, he ain't got no game I'm a big dog, baby, rock big chains And I need a super freak like Rick James Pop that ass for me, baby, make that shit bang, bang, bang Make that shit bang, bang, bang Make that shit bang, bang, bang, bang, bang Pop that ass for me, baby, make that shit bang Why so serious? I'm never fuckin' around These pigeons dead stock, they never touchin' the ground Plane Jane Patek I'm never bustin' it down Flagrant as fuck, I'm never toning it down (yeah) Oh, you big mad? Why you chasin' a chick that I been had? Took your dream girl down, yeah, I did that Got some pop star bodies, been hit that (yeah) Believe me, my belt got notches Safe full of diamonds, a couple nice watches Made some mistakes and they think they could stop us But Tiger plays golf and the whole world watches (yee) Ay, I'm a baller, baby, he ain't got no game (winners win) I'm a big dog, baby, rock big chains And I need a super freak like Rick James Pop that ass for me, baby, make that shit bang, bang, bang Make that shit bang, bang, bang Make that shit bang, bang, bang, bang, bang Pop that ass for me, baby, make that shit bang Load it up, aim, pop, shoot it up (yeah) Boot it up, strapped up, toot it up (woo) It's game time, put me in, I'm suited up Bitch, I'm good enough (yeah), I don't need the luck, no (yeah) Heartbreaker like Suzie, hotter than Jacuzzi Make her bob, open mouth like a scary movie (ah) I got 10 cars, park them like Lil Uzi (Yeah) The proof's in the income, I ain't gotta prove it (no) She say she got a man, nigga, I ain't stupid But the way you work that body, you gon' have to lose him And that pussy good, show me how you use it (yeah) Step by step, baby, go through it (ay) I'm a baller, baby, he ain't got no game (ay) I'm a big dog, baby, rock big chains (big dog) And I need a super freak like Rick James (ay) Pop that ass for me, baby, make that shit bang, bang, bang Make that shit bang, bang, bang (come on) Make that shit bang, bang, bang, bang, bang Pop that ass for me, baby, make that shit bang Yeah, talk to me nicely Fifty on the chain, oh my god, I'm so pricey Mami, she Spanish, she keep it so spicy When she throw it back, she like, "Papi, don't bite me" Yeah, make her bend down She 'gon let me clip when I'm in town Big Bentley truck, rolled her tints down 10k a month, Hell's Kitchen in Midtown (yeah) L.A. to New York, bi-coastal I'm international, not local A band for these vintage Chanel bifocals If you ain't talkin' bags, then I'm antisocial, be gone Ay, I'm a baller, baby, he ain't got no game I'm a big dog, baby, rock big chains And I need a super freak like Rick James Pop that ass for me, baby, make that shit bang, bang, bang Make that shit bang, bang, bang Make that shit bang, bang, bang, bang, bang Pop that ass for me, baby, make that shit bang

  • Diana Mistique
    Diana Mistique

    Gerald ,imma give you a like!

  • Dániel Faddi
    Dániel Faddi

    Just fucked up my bbtan high score because of this

  • Jeyran Akjanova
    Jeyran Akjanova

    😍

  • Rob Banks
    Rob Banks

    MINUS 27 substance.

  • Karl Towns
    Karl Towns

    That oop to Kat tho was 🔥🔥🔥🔥

Επόμενο